Sebastian Vettel forbliver en af de røde tyre frem til og med 2014. Det oplyser Red Bull Racing i dag.
Vettel har været del af Red Bulls racinghieraki siden 1998 og blev i 2008 den yngste vinder af GP nogensinde, da han i Toro Rosso-raceren vandt på Monza.
Den unge tysker blev i 2010 den yngste verdensmester nogensinde for sit team.
Med mandagens offentliggørelse forstummer den Ferrari-snak, der har cirkuleret i nogen tid.
Foto: Mark Thompson/Getty Images



