Mads Hedegaard Frederiksen er 15 år gammel og bor til dagligt i Skødstrup med sine forældre.
Hans interesse for motorsport startede i 2006, da hans prøvede nogle bekendtes gokart. Med det samme var han fanget af farten, og familien købte en CRG Cadett Mini, som Mads så startede med at træne i, men også hurtigt deltog i nogle løb med.
I 2008 blev en Kosmic Cadett Junior indkøbt og dermed kom de første pokaler i hus.
2009 blev der opgraderet til en helt ny Dino til Rotax Mini klassen, hvilket ledte et samarbejde med Dino teamet i 2010. 2010 blev også året, hvor rookietitlen i Rotax Mini blev kørt hjem.
Teamet tog endnu et spring op til Dino DASU Talent Cup i 2011, hvor det blev til mange gode resultater, men desværre rakte det ikke helt topresultater i mesterskabet pga nogle motorproblemer.
2012 stod på Rotax Junior med en helt ny Intrepid, men teamet skiftede midtvejs i sæsonen til en ny Formula K, da Intrepid’en ikke passede Mads’s kørestil.
2013 blev til den foreløbelige sidste sæson i gokart i Rotax Junior, da teamet har valgt at skifte til asfaltbanesporten.
Valget faldt på Yokohama 1600 Challenge, hvor teamet har indkøbt den tidligere mesterskabsvindende Suzuki Swift Sport, som Tommy Nygaard vandt Yokohama 1600 Challenge mesterskabet med i 2012.
Målet for 2014 er at vinde Rookiemesterskabet, som er et mesterskab for nye kørere i asfaltbanesporten, samt slutte i Top 5 i det generelle mesterskab. I 2015 er målet at vinde Grand Prix Danmark samt det generelle mesterskab.
Mads Hedegaard Frederiksen holder delvis fast i sit gamle startnummer. I gokartsporten kørte han med nummer 444. Han har dog valgt at fjerne et af numrene i det lange startnummer, så startnummeret i Yokohama 1600 Challenge 2014 bliver 44.



