2008-mesteren i IRC, Intercontinental Rally Challenge, Nicolas Vouilloz, er klar til 2011-udgaven af Rallye Monte-Carlo.
Sammen med en perlerække af stjerner stiller den tidligere Kronos Racing-kører op for Skoda France i en Fabia S2000.
Vouilloz, der ikke har kørt siden 2010-udgaven af rallyet i fyrstendømmet, har dog ikke ligget på den lade side.
-Selvom jeg ikke har kørt, har jeg heller ikke bare siddet derhjemme. Jeg har haft travlt for et fransk mountainbike-firma. Jeg har kørt nogle løb, lavet udviklingsarbejde og fungeret som teamchef også, siger Vouilloz til IRC.
– Jeg ved, det bliver svært at sætte sig ind i en rallybil efter så lang pause, særligt fordi der er nogle lange specialprøver i begyndelsen af Rallye Monte-Carlo, men jeg vil have kørt tre tests inden, og jeg vil være fit og så velforberedt, som jeg kan blive, siger franskmanden videre.
Foto: PRi



