Audi fortsatte den totale dominans i anden træning hvor Audi #1 fortsatte hvor den slap og satte hurtigste tid med Andre Lotterer bag rattet. Tom Kristensen kører i denne weekend i Audi #2, og i den satte McNish træningens anden hurtigste tid. Begge de to biler er Audi R-18 e-tron quattro.

På de følgende pladser kom de to Audi R18 Ultra, men det skal dog nævnes, at de to hybrid-biler satte deres tider på nye dæk sidst i træningen. De to øvrige Audi’er og de første ikke Audi’er satte deres tider tidligere i træningen.

Bedste ikke-Audi var igen Rebellion Racing, der var mere end tre sekunder efter Lotterers hurtigste tid. Den nye Dome med Bourdais og Minassian var yderligt et sekund efter.

I LMP2 var OAK Racing hurtigst i deres Morgan-Judd. David Heinemeier Hansson, der også kører Morgan-Judd for OAK Racing endte som nummer 10 i klassen.

Tredje frie træning køres klokken 10 i morgen, mens kvalifikationen køres 15:10. Løbet starter klokken 14:30 lørdag.

Du kan følge løbet med livetiming her – til højre

Resultat af Anden træning

Pos

Klasse

Bil

Gap

Gap Prev.

Best time

1

LMP1

Audi R18 e-tron quattro

2:03.075

2

LMP1

Audi R18 e-tron quattro

+0.336

+0.336

2:03.411

3

LMP1

Audi R18 Ultra

+0.345

+0.009

2:03.420

4

LMP1

Audi R18 Ultra

+0.794

+0.449

2:03.869

5

LMP1

Lola B12/60 Coupé – Toyota

+3.237

+2.443

2:06.312

6

LMP1

Dome S102.5 – Judd

+4.438

+1.201

2:07.513

7

LMP1

Lola B12/60 Coupé – Toyota

+5.325

+0.887

2:08.400

8

LMP1

Oak Pescarolo – Judd

+5.547

+0.222

2:08.622

9

LMP2

Morgan – Judd

+6.983

+1.436

2:10.058

10

LMP2

Lola B12/80 Coupé – Lotus

+7.332

+0.349

2:10.407

11

LMP1

HPD ARX 03a – Honda

+7.334

+0.002

2:10.409

12

LMP2

Oreca 03 – Nissan

+7.382

+0.048

2:10.457

13

LMP2

Oreca 03 – Nissan

+7.397

+0.015

2:10.472

14

LMP2

Oreca 03 – Nissan

+7.535

+0.138

2:10.610

15

LMP2

HPD ARX 03b – Honda

+7.590

+0.055

2:10.665

16

LMP2

Zytek Z11SN – Nissan

+8.047

+0.457

2:11.122

17

LMP2

Lola B12/80 Coupe – Judd

+8.200

+0.153

2:11.275

18

LMP2

Oreca 03 – Nissan

+8.459

+0.259

2:11.534

19

LMP2

Morgan – Judd

+9.118

+0.659

2:12.193

20

LMP2

Lola B12/80 Coupé – Nissan

+9.309

+0.191

2:12.384

21

LMP2

Oreca 03 – Judd

+9.361

+0.052

2:12.436

22

LMP2

Zytek Z11SN – Nissan

+9.512

+0.151

2:12.587

23

LMP2

Oreca 03 – Nissan

+9.997

+0.485

2:13.072

24

LMP2

Oreca 03 – Nissan

+10.104

+0.107

2:13.179

25

LMP2

Lola B12/80 Coupé – Nissan

+12.456

+2.352

2:15.531

26

LMP2

Lola B12/80 Coupé – Lotus

+15.484

+3.028

2:18.559

27

LMP2

Norma M200P – Judd

+16.397

+0.913

2:19.472

28

LMGTE Pro

Porsche 911 RSR (997)

+16.593

+0.196

2:19.668

29

LMGTE Pro

Aston Martin Vantage V8

+17.638

+1.045

2:20.713

30

LMGTE Pro

Ferrari F458 Italia

+17.958

+0.320

2:21.033

31

LMGTE Pro

Ferrari F458 Italia

+18.024

+0.066

2:21.099

32

LMGTE Am

Porsche 911 RSR (997)

+18.799

+0.775

2:21.874

33

LMGTE Pro

Ferrari F458 Italia

+19.079

+0.280

2:22.154

34

LMGTE Am

Chevrolet Corvette C6-ZR1

+19.895

+0.816

2:22.970

35

LMGTE Am

Ferrari F458 Italia

+20.327

+0.432

2:23.402

36

LMGTE Am

Ferrari F458 Italia

+20.384

+0.057

2:23.459

37

LMGTE Am

Ferrari F458 Italia

+21.293

+0.909

2:24.368

38

LMGTE Am

Porsche 911 RSR (997)

+21.366

+0.073

2:24.441

39

LMGTE Am

Porsche 911 RSR (997)

+21.604

+0.238

2:24.679

40

LMGTE Am

Ferrari F458 Italia

+21.787

+0.183

2:24.862

41

LMGTE Am

Chevrolet Corvette C6-ZR1

+22.238

+0.451

2:25.313

42

LMP1

HPD ARX 03a – Honda