Peugeot Spider Cup tager forskud på 2011-sæsonen, når klassen for de franske racere mødes på Sturup Raceway.
Forberedelserne til den kommende sæson begynder på den skånske bane den 6. april, hvor klassen kører fra klokken 12.30.
– Vi har lejet banen både for at kunne teste og give vores sponsorer highspeed ture, men også for at give interesserede kørere mulighed for at komme forbi og prøve bilen, fortæller klassens primus motor Johnny Vejlebo i en pressemeddelelse.
Tilmelding og yderligere oplysninger kan fås hos Johnny Vejlebo på telefon 4041 2030
Foto: Gripping Media



